Dieta kopenhaska

Dieta cud czy sposób na wyniszczenie organizmu? Dieta ma rzesze zwoleników jak i przeciwników.Wiele osób, które przebyły ta diętę cierpiały na ogólne osłabienie, kłopoty z pamięcią i koncentracją. 

Zanim zdecydujesz się na  tak drastyczną formę diety warto zastanowić się czy warto? Ryzykujesz swoim zdrowiem. Pamietaj nawet jesli schudniesz i osiągniesz upragnioną wagę może zaskoczyć cię efekt yoyo.

Dieta ta ma opinię metody na zrzucenie do 20 kilogramów w 2 tygodnie  jest to duża przesada – zdarzały się natomiast osoby które były w stanie zrzucić w ciągu 13 dni około 10kg. Jest to bardzo rygorystyczna dieta dla osób o mocnych nerwach, silnej woli i najlepiej cieszących się dobrym zdrowiem.

Plan żywieniowy diety  kopenhaskiej jest  monotonny,  do jej głównych składników można zaliczyć : chude mięsa, warzywa, jaja i skromne ilości owoców. Dzienne racje żywieniowe wahają się w zakresie zaledwie od 400-900 kcal. Podczas diety nie wolno stosować soli ani innych przypraw pochodnych.

Innymi sposobami na osiągnięcie idealnej figury jest po prostu racjonalne odżywianie się a zwłaszcza rezygnacja z nadmiaru słodyczy i fast foodów.

Polecamy w szczególności  aerobik i inne formy aktywności. Jazda na rowerze czy nawet zwyczajne spacery przyczynią się do poprawy naszej kondycji a także ograniczą

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *